• Maintains & update payroll & GOSI information by collecting, calculating, and entering data.
• Resolves payroll discrepancies by collecting and analyzing information.
• Maintains payroll operations by following policies and procedures.
• Employee benefits (. vacations, end of services, tickets) calculations.
• Ability to work to deadlines.
• Maintains & update the employees’ files.
• Managing the medical insurance issues (such as adding new employees to medical insurance).
• Any other tasks or requests on demand.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-01-23 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الرياض, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| الموارد البشريّة | الدور الوظيفي: |
| تعليم/تدريب/مكتبات | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
| متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الموارد البشريّة في السعودية - بحث عن جميع الوظائف