•Greet customers and discuss the type, quality and quantity of merchandise sought for rental.
•Compute charges for merchandise or services and receive payments.
•Answer telephones to provide information and receive orders.
•Provide information about rental items, such as availability, operation or description.
•Rent items, arrange for provision of services to customers and accept returns.
•Inspect and adjust rental items to meet needs of customer.
•Explain rental fees, policies and procedures.
•Prepare rental forms, obtaining customer signature and other information, such as required licenses.
•Keep records of transactions, and of the number of customers entering an establishment.
•Reserve items for requested times and keep records of items rented.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-04-03 | تاريخ الإعلان عنها: |
| جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| المبيعات | الدور الوظيفي: |
| سيارات | قطاع الشركة: |
| 2014-05-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| مبتدئ | المستوى المهني: |
| ذكر | الجنس: |
| المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
| الثانوية العامة أو ما يعادلها | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المبيعات في السعودية - بحث عن جميع الوظائف