Purpose:
To support in making entries related to department with record keeping of documents.
• Support provides to admin manager and supervisor.
• Creation of each vehicle VSB (Subsidiary record of lease vehicle)
• Creation of each vehicle DR.
• Preparation of small fleet invoicing with supporting documents.
• Support provide to customer relations to renewals of registration and new registration.
• Renewals of registration and insurances.
• Completeness of lease documents related to new delivery of vehicles as per standard process.
• Preparation of documents relating to released used vehicles.
• Updating of changes required in VSB.
• Coordination with IT/ Finance for Creation of new customer accounts.
• Invoicing and quotation of used car vehicles.
تفاصيل الوظيفة
| 2014-04-03 | تاريخ الإعلان عنها: |
| الخبر, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
| الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
| سيارات | قطاع الشركة: |
| 2014-05-01 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
| مبتدئ | المستوى المهني: |
| الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; باكستان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
| بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف الخدمات الإدارية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف