الأحد، 3 مايو 2015

Administrative Assistant

- Use computers for various applications, such as database management or word processing.
- Create, maintain, and enter information into databases.
- Set up and manage paper or electronic filing systems, recording information, updating paperwork, or maintaining documents, such as attendance records, correspondence, or other material.
- Knowledge of administrative and clerical procedures and systems such as word processing, managing files and records, stenography and transcription, designing forms, and other office procedures and terminology
- Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services. This includes customer needs assessment, meeting quality standards for services, and evaluation of customer satisfaction.

تفاصيل الوظيفة

2015-05-03 تاريخ الإعلان عنها:
الدوحة, قطر منطقة الوظيفة:
الخدمات الإدارية الدور الوظيفي:
صحافة قطاع الشركة:

المرشح المفضل

متوسط الخبرة المستوى المهني:
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن الجنسية:
بكالوريوس الشهادة:

تقدم الآن - وظائف في قطر - وظائف الخدمات الإدارية في قطر - بحث عن جميع الوظائف

http://ift.tt/1DWtbFu