- Use computers for various applications, such as database management or word processing.
- Create, maintain, and enter information into databases.
- Set up and manage paper or electronic filing systems, recording information, updating paperwork, or maintaining documents, such as attendance records, correspondence, or other material.
- Knowledge of administrative and clerical procedures and systems such as word processing, managing files and records, stenography and transcription, designing forms, and other office procedures and terminology
- Knowledge of principles and processes for providing customer and personal services. This includes customer needs assessment, meeting quality standards for services, and evaluation of customer satisfaction.
تفاصيل الوظيفة
2015-05-03 | تاريخ الإعلان عنها: |
الدوحة, قطر | منطقة الوظيفة: |
الخدمات الإدارية | الدور الوظيفي: |
صحافة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
الإمارات العربية المتحدة; البحرين; جيبوتى; الجزائر; مصر; العراق; الأردن; جزر القمر; الكويت; لبنان; ليبيا; المغرب; موريتانيا; عمان; فلسطين; قطر; المملكة العربية السعودية; السودان; الصومال; سورية; تونس; اليمن | الجنسية: |
بكالوريوس | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في قطر - وظائف الخدمات الإدارية في قطر - بحث عن جميع الوظائف
http://ift.tt/1DWtbFu