1. Customer Interaction/ Guidance: Interact courteously and guide customers to appropriate service points, where relevant.
2. Service Provision: Provide information and advice relevant to specific customer needs and deliver appropriate services.
3. Customer Problems: Attend to customer problems referring issues beyond the role limit to appropriate points of reference.
4. Customer Suggestions: Receive customer suggestions to ensure follow-up and submit relevant reports as required.
5. Compliance & Control: Comply with relevant procedures and controls to meet the unit's requirements while providing quality service to customers.
6. Security: Maintain strict control of confidential documents and negotiable items to prevent loss or misuse.
تفاصيل الوظيفة
2014-04-01 | تاريخ الإعلان عنها: |
المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
بنوك | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
متوسط الخبرة | المستوى المهني: |
المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
دبلوم | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف