الثلاثاء، 1 أبريل 2014

Customer Service Representative - Banque Saudi Fransi

1. Customer Interaction/ Guidance: Interact courteously and guide customers to appropriate service points, where relevant.

2. Service Provision: Provide information and advice relevant to specific customer needs and deliver appropriate services.

3. Customer Problems: Attend to customer problems referring issues beyond the role limit to appropriate points of reference.

4. Customer Suggestions: Receive customer suggestions to ensure follow-up and submit relevant reports as required.

5. Compliance & Control: Comply with relevant procedures and controls to meet the unit's requirements while providing quality service to customers.

6. Security: Maintain strict control of confidential documents and negotiable items to prevent loss or misuse.


تفاصيل الوظيفة






















2014-04-01تاريخ الإعلان عنها:
المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
خدمة العملاءالدور الوظيفي:
بنوكقطاع الشركة:


المرشح المفضل


















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
المملكة العربية السعوديةالجنسية:
دبلومالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف