- Operate telephone switchboard to answer, screen, or forward calls, providing information, taking messages, or scheduling appointments.
- Greet persons entering establishment, determine nature and purpose of visit, and direct or escort them to specific destinations.
- Transmit information or documents to customers, using computer, mail, or facsimile machine.
- Hear and resolve complaints from customers or the public.
- Perform administrative support tasks, such as proofreading, transcribing handwritten information, or operating calculators or computers to work with pay records, invoices, balance sheets, or other documents.
- File and maintain records.
- Provide information about establishment, such as location of departments or offices, employees within the organization, or services provided.
- Collect, sort, distribute, or prepare mail, messages, or courier deliveries.
- Process and prepare memos, correspondence, travel vouchers, or other documents.
تفاصيل الوظيفة
2013-10-31 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
نقل; إبحار; خطوط الطيران/الطيران | قطاع الشركة: |
US $2,000 | الراتب الشهري: |
2013-08-14 | تاريخ الالتحاق بالعمل: |
المرشح المفضل
مبتدئ | المستوى المهني: |
المملكة العربية السعودية | الجنسية: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف