الثلاثاء، 1 أبريل 2014

Payroll Officer - Almutlaq Furniture

Assist in processing the Payroll related to local employees at Head Office and all International Staff salaries, benefits, and allowances, including all changes thereto.

Assist in processing approved staff personal and housing loans and education assistance at Head Office.

Prepare daily accounting entries and produce checks on the banking system.

Operate the payroll computer system, network, LANE and Banking System.

In co-ordination with IT Applications Division, assist in the administration, maintenance and updating of all payroll computer system(s), data and programming modifications.

Prepare and manage monthly proof(s), accruals, follow-up and liquidations (accounts).

Prepare and administer the accounts and reports of GOSI, Oiger, Ministry of Health, Zurich life insurance normal & Ltd. Scheme and staff loan insurance (AXA).

Assist in compensation surveys, salary reviews and bonus pool allocation.

Assist in processing of bank budget.

Carry out any other duties assigned by the Head of Payroll.


تفاصيل الوظيفة






















2014-04-01تاريخ الإعلان عنها:
الرياض, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
المحاسبة/الشؤون الماليةالدور الوظيفي:
بيع بالتجزئة/بيع بالجملةقطاع الشركة:


المرشح المفضل


















متوسط الخبرةالمستوى المهني:
ذكرالجنس:
بكالوريوس/ دبلوم عاليالشهادة:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف المحاسبة/الشؤون المالية في السعودية - بحث عن جميع الوظائف