Role & Responsibilities
•Organizing Launch Events
•Researching markets, monitoring market trends
•Research on campaign & its results
•Monitoring product distribution and consumer reaction
•Coordinating launch program to employees
•Managing stock levels and making key decisions about stock control
•Analyzing sales figures and forecasting future sales volumes to maximize profits
•Touring the sales floor regularly, talking to colleagues and consumers, and identifying or resolving urgent issues.
•Develop effective visual merchandising training, reporting and communication tools.
•Manage merchandising team and ensure correct execution of merchandising guidelines across all retail stores.
تفاصيل الوظيفة
2014-01-08 | تاريخ الإعلان عنها: |
جدة, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
التسويق | الدور الوظيفي: |
بيع بالتجزئة/بيع بالجملة | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
إدارة | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
بكالوريوس/ دبلوم عالي | الشهادة: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف التسويق في السعودية - بحث عن جميع الوظائف