The Role:
To provide VIP customers first level support for all product and services in consistent with quality standards.
The Responsibilities:
* Support and provide superior service via phones, e-mails and faxes.
* Use questioning and listening skills that support effective telephone communication.
* Understand the impact of attitude in handling calls professionally and Effectively deal with job stress, angry callers, and upset customers.
* Use the most appropriate way to communicate with different behaviour types on the telephone.
* Build customer's interest in the services and products offered by the company and Update the existing databases with changes.
تفاصيل الوظيفة
2013-12-31 | تاريخ الإعلان عنها: |
الدمام, المملكة العربية السعودية | منطقة الوظيفة: |
خدمة العملاء | الدور الوظيفي: |
خدمة العملاء | قطاع الشركة: |
المرشح المفضل
مبتدئ | المستوى المهني: |
ذكر | الجنس: |
تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف