الاثنين، 30 ديسمبر 2013

VIP Customer Advisors - Zain Group - Saudi Arabia

The Role:



To provide VIP customers first level support for all product and services in consistent with quality standards.



The Responsibilities:



* Support and provide superior service via phones, e-mails and faxes.

* Use questioning and listening skills that support effective telephone communication.

* Understand the impact of attitude in handling calls professionally and Effectively deal with job stress, angry callers, and upset customers.

* Use the most appropriate way to communicate with different behaviour types on the telephone.

* Build customer's interest in the services and products offered by the company and Update the existing databases with changes.


تفاصيل الوظيفة






















2013-12-31تاريخ الإعلان عنها:
الدمام, المملكة العربية السعوديةمنطقة الوظيفة:
خدمة العملاءالدور الوظيفي:
خدمة العملاءقطاع الشركة:


المرشح المفضل














مبتدئالمستوى المهني:
ذكرالجنس:


تقدم الآن - وظائف في السعودية - وظائف في جدة, المملكة العربية السعودية - وظائف في الرياض, المملكة العربية السعودية - وظائف خدمة العملاء في السعودية - بحث عن جميع الوظائف